THE COCOON ™: Buat Lucah berpada-pada tau!
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

16 September 2011

Buat Lucah berpada-pada tau!


Salam Syawal kepada reader semua.

Serba sedikit penjelasan nak bagitahu kat sini.. Aku blogging bukan untuk aku malukan diri aku atau nak aibkan diri aku sendiri. Kalau aku stress ke, aku tension ke, aku luahkan dengan cara aku sendiri tapi bukan bermaksud  segala apa yang aku cerita tu mesti 100% pasal kehidupan peribadi aku. Untuk yang tak memahami tu tak mengapalah.

Aku blogging kat sini bukan nak kejar BE ke, follower ke dan seangkatan dengannya tapi aku blogging sebab aku saje nak cerita benda yang mengadap walaupun bukan hari-hari. Bukan artis ke ape aku nak share semua benda kan tapi masing-masing ada cara yang tersendiri. Lagi satu, bukan untuk perli sape-sape pon cuma sekadar benda yang aku nak cerita nak luah dan nak kongsi sama-sama.

Kalau nak share dengan best friend, rasanya aku dah lama takde best friend. So apa-apa aku nak cerita ke merepek ke, aku merepek kat sini sudah walaupun ada sorang dua yang boleh aku kira berkongsi benda yang aku nak kongsi asal yang tak melalut orang kata.

Bulan ni masih lagi bulan kita merayakan Hari Raya lagi. Raya sebulan. Betol ke? ntah... Bagi yang puasa enam tu, tahniah la ye sebab dah amik keberkatan puasa tu pada yang tak buat macam aku ni, wallahualam. heheh. Baru lepas menonton tv, movie The Chronicle Of Riddick tadi, pastu layan pulak Hawaii Five O. Bosan sudah aku layan game kat Facebook pulak , Fantasy Football. Aritu ada main gak Fantasy Premier League tapi main kejap-kejap itu lak. Skang masuk pulak main Predictor untuk team Chelsea. waktu demam Piala Dunia aritu aku masuk gak web FIFA main predictor untuk team-team yang best. Seronok. Skang tunggu epic battle MU vs Chelsea. Kalau tak silap ahad ni pulak.

Aku typing entry ni sebenarnya tanpa tajuk. Dah save kat draft tapi tak tahu nak taip apa. Tengok statistik blog aku bulan lepas boleh tahan la ramai yang datang ushar sebab aku masuk contest. Sekarang ni dah kurang la sikit. Bulan lepas paling tinggi orang yang datang tengok blog aku dalam tempoh 3 tahun saja. Not bad jugak la kan. Walaupun dah lama blog tapi macam baru jugak la. Takde entry yang gempak-gempak, takde tutorial sangat, kalau ada pon tutorial untuk aku sendiri. Takut lupa sebab tu aku masukkan sebilangan kecik je tutorial ni. Review pon ada sikit-sikit je.Tu pon atas request. kalau tak, memang takde la review sangat kecuali aku excited nak tahu sendiri benda-benda alah ape pon.

Serba sedikit ulasan pasal hari ni, semalam dan tahun lepas. Nampaknye aku memang nak kena wat planning untuk entry akan datang. wish me luck.

FootNote ~ kaki aku ada sticky note. sape yang letak bersepah neh...? terima kasih

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here