THE COCOON ™: ::Maher Zain dan Bolasepak::
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

15 October 2011

::Maher Zain dan Bolasepak::

Yeahh hari sabtu yang dengan aktiviti santai bersama monitor aku dan talibesen kat dalam bilik ni sambil ditemani oleh Nescafe ais yng baru aku tapau sekejap tadi.

Sebenarnya bukan pasal Maher Zain main bola sepak pon hahaha tapi aku tengah melayan lagu Maher Zain - Allahi Allah Kiya Karo yang aku pasang dari semalam tak tutup pon. Begitu addict nye aku bila mendengar satu satu lagu tu.Bukan satu lagu ni tapi lagu mana-mana yang aku dengar pon kalau sedap didengar oleh halwa telinga maka satu hari suntuk aku duk dengar je la dan kaitannya dengan bola pulak? Yeahhh aku tengah tengok siaran ulangan Jordan membelasah Singapore 3-0 dalam perlawanan kelayakan Piala Dunia. hahahahha dah brape kali ulang kat channel singapore ni pon aku dah tatau.

Hari sabtu dan ahad memang dah sinonim dengan movie hindustan. Tak tengok pon. Kalau balik kampung ni kompom punya orang tua aku duk melayan hindustan dah neh. Bangun pagi tadi pon dapat Morning Call. kalau tak memang aku tak bangun dah. Mesti melayan kepala aku yang suh tidooo tidooo jangan bangun.. awal lagi neh. peram macam peram buah mempelam. Tunggu sampai masak. hahah Memang kena marah dah dengan umi aku ni kalau bangun lewat.

Sebab dah bangun lewat, sarapan dan surat khabar pon aku dah terlepas. Tadi masak je sardin yang simple-simple. Malas pulak nak wat sambal. Kira fast food jugak la tu. Lagipon aku dah takde hp berkamera dan bergetar, takleh la nak share gamba kat sini. Kalau tak dapat la aku share gamba aku masak beserta dengan kosnya sekali. rm3.40 untuk satu hari makan. hahahaha murah tak?? tapi takde la hari hari aku nak makan sardin. Muakkk.


FootNote ~ Allahi Allah kiya karo, Dukh na kisi ko diya karo, Jo duniya ka malik hai, Naam ussi ka liya karo. Allah hee Allah…(ulang 2 kali beserta korusnya yek)

5 EDITOR COMPLAINING:

kunci locker said...

hahaha...itu pn boleh...aku pun mkn sardin bro..hari2 sbb kita org masak kt hostel..wakakakak

Bilal binti Robah said...

sardin kira mewah lagi
aku makan mee segera je tadi taw dak?
satu megi ayam
satu cintan asli
gile bercampur
mujur takde cirit
keh3

malas nk jalan keluar punye pasal
cepat ah kawen
boring idop sorg
haha

Unknown said...

bilal :huaaa makan megi campur? hahah tak penah lagi aku wat. setakat murtabak megi je aku wat.

Kunci : Sardin adalah jalan terbaik kepada masalah perut lapar.

Mak Lin said...

satu hari dengar lagu foolish-ashanti hr ni.

Unknown said...

Ciksuzlin: haha yeke? sama la kiteee hahah dengar lagu gak satu hari tapi lain2 lagu je hehehe patut ar kuar lirik je kat blog

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here