THE COCOON ™: KISAH SEBENTUK CINCIN
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

03 January 2012

KISAH SEBENTUK CINCIN

girlfriend: awak .. saya nak cincin hubungan kita
boyfriend :untuk ape ? malas la .. awak .. petang ni kita jumpa tempat biasa ok ..
girlfriend :hurm .. yelah..

boyfriend : awak .. cuba tutup mata awak .. saya nak bagi hadiah ..
girlfrend :hadiah? .. ok ..
boyfriend : ok .. cuba tengok ni .. saya belikan patung beruang untuk awak ..
girlfriend : awak ! saya tak nak patung beruang .. saya nak cincin hubungan kita !
( sambil membaling patung beruang itu di jalan raya )

lelaki itu pun terus berlari dan mendapatkan patung itu balik dan berada dalam gengamannya .. tiba-tiba sebuah bas meluru ke arah lelaki tersebut dan badannya di gilis sehingga lelaki tersebut tidak berdaya untuk bergerak .. lalu perempuan tersebut menjerit .. dalam keadaan yang bergegas .. perempuan mengambil patung di tangan lelaki tersebut dan tiba-tiba patung itu berkata ..

' you .. see in my pocket.. '

dan terlihatnya satu cincin yang sangat cantik .. dan patung itu terus berkata .. will you marry me ?? ..
di saat itu .. mengalirnya air mata perempuan tersebut ..
tetapi sudah terlambat untuk menyesal .. kerana lelaki tersebut sudah pun pergi untuk selama-lamanya ..


FootNote ~ Dah takde kije gamaknye aku duk posting menatang ni kot hahhaa

4 EDITOR COMPLAINING:

rozeeta rashid said...

nak sangat cincin kan. haha. last2 cincin tu je la yang dia dapat.

AcidFlynN WratiH said...

tu la tak menyabor2 sangat.. hahaha

myblog said...

tangan kau ker yang pegang gambar bear tu...
kekekekke.
Romantik lu bro...hahahhha.
datang dari Hanif Bloglist

http://hanifidrus.blogspot.com/

AcidFlynN WratiH said...

haha pegang bear pon romantik ke? heheh

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here