THE COCOON ™: Hujan memang inesen
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

17 February 2012

Hujan memang inesen


Tengahari tadi keadaan cuaca kat Johor Bahru, terbaik jugak kot sebab tak panas sangat pon, Redup mata memandang je. Aku pikir mungkin kabus kot sampai matahari pon tak brape nak terang hari ni. Yeppi akaun Maybank. Uiks.merapu.
Lepak kat umah tadi tetiba tak semena-mena redup gelap macam maghrib. Tengok jam kat dinding, kat tangan, kat hp aku kompom mmg tak maghrib lagi ni, hujan nak lebat ghupenye. Terus aku berlari-lari anak ayam itik tokwi gitu naik ke atas sebab nak tutup router. Hahahah gila la takmo la aku tuka router sebab nanti kena sambar petir, sape susah? akuuu jugak kan. Hasil dari nuffnang takleh nak tebus guna lagi skang ni. Baru rm3.50 je

Hujan lebat yang tetiba gini memang tak lama. Skang dah terus berenti macam inesen je. Tadi lebat bukan main lak kan. Nasib baik sempat aku ke pasar beli barang-barang dapur sikit sebab nak masak kat rumah. Menu kita hari ni tuan puan, kari ikan beserta dengan kicap masin cap labuci. 

Sebut pasal Hujan dan Johor Bahru ni aku baru teringat satu kes bila Hujan buat gig kat JB, tapi aku dah lupa kat mana, dimana waktu sesedap rasa Noh duk nyanyi, bebudak kat situ sebut FUCK ramai-ramai kat dia. Har Har Har... kalau tak silap aku tu kes statement Noh yang tak bleh blah. Aku tak nak sebut sebab aku pon ingat-ingat lupa. Kang silap jadi fitnah lak kan, kalau betul nanti tak ke mengata? INESEN lagi. Aku kenal sorang mamat yang duduk atas bahu sape sambil tunjuk FUCK kat Noh. hahahah kelakar gak


Sekian terima kasih.

2 EDITOR COMPLAINING:

F A R Y N said...

main hujan syok...

AcidFlynN WraitH said...

best ke? nanti demam lagi2 kalau kena hujan acid hihihih

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here