THE COCOON ™: I'm SLOWing dOWN
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

07 February 2012

I'm SLOWing dOWN


Nampak gaya aku dah kurang sangat update blog sejak kebelakangan neh. Ada masa rajin dan ada masa malas yang amat sangat. Kalau aku tengok Google Analytic, memang banyak beza sangat-sangat. Jarang update so jarang yang datang baca. Betul tak? Kadang-kadang ada obstacle dalam hidup \yang wat kita kena re-route balik aktiviti yang selalu kita buat.

Hari ni aku tak pergi mana-mana pon sebab aku memang jangkakan yang jalanraya akan jammed. Terbukit menanggalkan kotoran degil sebab bila aku keluar nak beli rokok je tadi, ushar jalan ke bandar memang jammed. Sebab pe? Sebab kuil bagi penganut agama hindu memang ada kat tepi jalan besar. So wonder la boleh jammed teruk kan?

Sebenarnya aku memang ada urusan dengan bank. Urusan dari minggu lepas di mana aku terlambat pegi ke bank. Derang kata kauter tutup pukul 3.50. Er kalau tak silap aku bukan ke kaunter tutup 4.30 ke? So bila kaunter dah tutup awal gitu terpaksa la aku tunda urusan tu ke minggu depan iaitu minggu ni tapi sayang aku terlupa pasal cuti hari isnin dan selasa. Tak ke benda ni dah melambatkan kerja aku? Government cuti sampai hari selasa no wonder gak family aku suma pergi bercuti kat Pulau Tioman. Cuti panjang rupanya. Ok. my bad.

Cuti 4 hari gitu ada gak kengkawan aku yang bersanding, bersalin dan macam-macam lagi tapi tak terdaya aku nak pegi. Maaf semua yek. Hidup aku yang tak bermasyarakat dengan orang ni buat penyakit malas aku makin teruk. Teruk mengalahkan kanser. 

FootNote ~     Happy Thaipusam to all our Hindus friends! . Happy Holiday yek

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here