THE COCOON ™: A past that can't be forgotten and can't be buried
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

13 July 2012

A past that can't be forgotten and can't be buried


2 perkara yang wajib ada dalam PC aku iaitu permainan PC Red Alert n Counter Strike. (rujuk gambar hihi). Ni yang aku suka buat selain dari download. Red Alert... permainan yang boleh buatkan aku mengadap dan tenung monitor lama-lama. Kepala otak duk pikir macam mana nak serang pihak lawan. Macam catur tapi dari bentuk yang berlainan. Yep.. game lama... memang lama. Aku suka mengadap benda alah ni dari tahun 2003 gitu kalau tak silap n aku pernah anjurkan tournament untuk game Counter Strike. huahahah Tournament sempena hari terbuka kolej. Boleh gitu? Tapi guna CS : Conditon Zero. Yang ni leh lock cheat. huahahahha Giler boring baca kalau yang membaca ni tak minat game kan kan...


Penah aku update status kat FB pasal main game ni dan ada kawan-kawan aku cakap " Ko main game neh?? " so?? yep memang aku main lagi game ni. Memandangkan PC aku pon bukan la stock untuk game yang heavy machine pon jadi aku letak la benda yang tak banyak benda kena buat. Yang penting, kita hepi kan kan...and... aku stuck kat sini plak. Lama benor aku nak amik masa sambung tulis menda ni so terus jadi blurrrrrrrrrrrrr.....

nite. huhu

2 EDITOR COMPLAINING:

Mak Lin said...

favourite game. CnC smpi skrg pun main (*_____________*)

Unknown said...

yepp benda yang wajiban ada kalau dah tak tahu ape nak buat lagi depan pc hehehehe

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here