THE COCOON ™: hapdet laa lagi
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

13 July 2012

hapdet laa lagi


Aku berbongkok sambil menghulurkan salam...." Apa Khabar ? " .. huahahha lama aku tak bukak cerita.. cerita yang ntah apa-apa la kot. Disebabkan baru upgrade ke Unifi, hobi kegemaran aku mendownload movie tak abis-abis sampai tak larat nak tengok movie tapi masih lagi duk tengok movie gak tak henti-henti. Silap-silap jadi marathon macam aku study dulu. Bosan sangat study.. jawabnya layan movie je la.

Gambar gi atas takde kena mengena pon dengan entry aku kali ni. Saje tangkap gambar grenade yang dah jadi pineapple. Sebenarnya memang takleh simpan kot benda-benda gini kan. So saje aku duk blogwalking sampai tengok mana-mana kontes yang bleh bagi duit tapi still takde gak. Kalau ada pon leh la dalam RM10 je. Mmmmm.. tak berbaloi-baloi sangat. Nak beli hp pon tak lepas ni. Huahahaha....

Berita terbaru? aku memang jarang tengok berita, jarang baca surat khabar apatah lagi baca surat khabar online. Kalau orang bercerita, aku dengar je la kot. Paling tidak pon jeling muka depan surat khabar je dan muka depan homepage Yahoo! atau Google.  Jadi apa yang menarik hari ni? Takde yang menarik hati.

Sekian wassalam 

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here