THE COCOON ™: Whenever something is gained, something is always lost
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

13 July 2012

Whenever something is gained, something is always lost

Love and Peace

Tadi pegi Tesco Bukit Indah untuk menjamu selera .. bleh tahan sedap gak kari kepala ikan dengan siakap 3 rasa tu.. sedapp sangattt bila perut memang tengah lapar. Kena pada masa dan caranya yek. Gambar memang takde kaitan pon dengan cerita yang aku nak taip kat sini, begitu jugalah dengan tajuk. Aku ni memang jarang-jarang sangat nak pegi sana sini semata-mata untuk makan tapi kalau dah kena 1 tempat yang best untuk makan, aku memang akan makan kat situ. Nak kata selalu tu tak la. Jarang-jarang. Tempat makanan yang murah memang aku akan selalu pergi.

Aku ni memang frust sket skang sebab huahahaha ingat aku frust pasal pompuan? frust sangat sbb bila balik umah baru teringat nak tapau nes o ais. Bila dah kat umah aku jadi malas plak nak kuar. Kalau nak kuar pon mest lewat2 sket. Adoii kan bagus kalau ada moto. Sonang la sket nak kuar g dekat2. Kalau dekat pon naik keta mmg la parah sket. Jalan kaki? er tu aku pikir banyak kali sebab kat kawasan aku ni memang ada kes ragut la, kes bunuh-bunuh la. hahaha mana la tahu tetiba jalan sensorang ada plak yang nak rompak. Tu yang bahaya sket neh.

Kan kan kannnnn....

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here