THE COCOON ™: ngomel ngomel
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

21 May 2008

ngomel ngomel

assalammualikum wbt...


dalam 2-3 hari, aku dah tak banyak kija, yang ada pun sket2 ja.
kije aku mula 30hb. pcsoft..
tempoh dalam sebulan gak.. alhamdulillah, kije kat sini aku tgk lebih baik dari aku kija sebelum ni..
memula pun kekok sket, skang dah ok. tapi..
hhe ada tapi gak, ramai pompuan dari laki..
heheh tatau ar nak cakap mcm mana kan tapi kalau yg penah alami tu, hehehe mesti faham kot
rasa mcm keciikkk je..


heheheh....

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here