THE COCOON ™: Kerja 100%
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

16 September 2008

Kerja 100%



Korang kuat kerja? aku pun kuat kerja. terlampau kuat sangat kerja sampai aku la orang yang paling banyak amik cuti. hahahah.. tapi kalau dah dibahagikan macam ni.. dah memang geranti 100% aku bagi komitmen pada kerja aku. betul ar.. tak tipu. sampai skang, aku wat mende sama lagi iaitu mende yang aku wat semlam, 2 hari lepas dan minggu lepas. mende ni yang aku wat. cari idea untuk blog aku. pe artikel yang aku nak tulis. hehe.. ni secara sambilan dan tidak rasmi.

Bukan aku nak menipu kat tempat kerja tapi hakikatnya camni la. 7 orang staff baru masuk, abis ar derang take over kerja aku. hahahahah... tu yang aku nampak dan tu yang aku cakap. watpe la nak tipu-tipu bulan posa nih. sebut pasal bulan posa, semalam aku berbuka pe ek.. aku g bazaar, kendian aku beli mee kuah. ha'a... dah brape hari aku x g bazaar. last pegi pun aku beli laksam n nasik kerabu. ingatkan semalam nak beli "lompat tikam". sedap tu ngan "putik nangka". memang peberet aku tu. nak je aku balik jumpa umi suh maskkan kegemaran aku tuh.

hehhee.. ok la.. jap lagi aku membebel lagi..

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here