THE COCOON ™: skate..scene
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

16 September 2008

skate..scene

aku minat skate tapi xde la pro sangat. waktu blaja kat kolej, ada gak la aku ikut perkembangan skate scene kat malaysia ni. nama-nama feymes cam joe ipoh, kecik jb, kecik ampang, janggoat, dan seangkatan dengannya.aku ingat aku nak muatkan pasal local skate scene ni kat dalam blog aku. sekurang-kurangnya aku xde la lupa sangat bab mende ni. harap dulu je aku duk beli majalah Revolution. majalah pasal local skate, scene ynag best kat malaysia ni, pastu pasal skater2 yang tgh meningkat naik. macam-macam la info yang aku dapat. skang je dah kurang sebab kepala otak aku ni duk berminat pasl programming lak. hehe.. biasa la muti tasking sket aku nih.. tapi untuk mende yang aku minat je la..
so.. sesape yang ada info untuk di kongsi dengan aku, email je aku mocca_goth@yahoo.com
so aku pasti balas. sebab aku nak tahu gak perkembangan terkini pasal local skate scene kita nih. dah lama gak tak amik tahu pasal comp-comp yang best. cuma jari aku je yang syik skate. layan Tony Hawk Underground 2 remix.

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here