THE COCOON ™: Hari Ini Dalam Sejarah
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

01 December 2008

Hari Ini Dalam Sejarah

assalammualaikum wbt...

pe kabor sume yek. sihat-sihat la hendaknya. cerita yang aku nak bawak hari ni ialah Hari Ini Dalam Sejarah. wahh macam dalam talibesen la pulak kan. yang tv2 tu. saje ar aku gurau. hari ni 1hb december. hari permulaan untuk bulan yang terakhir tahun nih.. dalam sepanjang tahun ni, banyak kenangan dan benda yang kita dah lalui. benda yang tak elok ke, benda yang elok ke, pepnadai la korang suma kan. aku pon camtu gak. rasa cam cepat je masa ni berlalu. dulu ingat cam baru je kije. pejam celik dah nak sampai hujung tahun dan semestinya bila tiba tahun baru nanti ramai yang nak tanya azam kita lak. hehe... ada ke orang tanya orang tanya aku pasal tu? semestinya orang tanya gak. tapi aku pon dah tak brape ingat pe azam aku. rasanya azam aku tu nak berada di tempat yang aku berada sekarang kot???


kita tinggalkan pasal tu. weekend aritu parent aku datang. derang g muar. tgk sepupu aku nak kawin. aakad nikah kena 3 kali. tergelak gak aku. hahahahaha

sambung sok

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here