THE COCOON ™: Info : Lelaki dan Alat Kejantanannya
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

28 November 2008

Info : Lelaki dan Alat Kejantanannya

Keinginan untuk memiliki zakar yang lebih besar dan panjang menjadi keutamaan bagi majoriti lelaki dewasa dalam masyarakat dunia hari ini. Ini dapat dibuktikan dengan lambakan pelbagai produk untuk membesar dan memanjangkan zakar di pasaran sekarang. Tetapi adakah anda betul-betul tahu apa yang anda perlukan ? Atau anda sanggup mempertaruhkan kelelakian anda untuk memperolehi kesan jangka pendek tanpa memikirkan akibatnya.

Kajian daripada syarikat Durex Condoms, Amerika membuktikan bahawa :
- Lebih 75% drp wanita di dunia mahu zakar yg besar & panjang
- 2 drp 3 wanita di dunia tidak berpuas hati dgn saiz zakar pasangan mrk
- 88.7% drp lelaki di dunia akan menambah saiz zakar dgn pelbagai cara

Anda suka atau tidak, lelaki dengan zakar lebih besar akan lebih berkeyakinan dan selesa dengan tubuh mereka. Mereka juga kurang merasa malu ketika menanggalkan pakaian untuk bersama dengan pasangan. Naluri semulajadi wanita juga lebih cenderung untuk mendapatkan lelaki dengan saiz zakar yang besar dan panjang, sepadan dengan keperluan mereka.

Di atas sebab-sebab ini, 98% lelaki di dunia akan mencari produk untuk membesarkan zakar yang betul-betul berkesan tanpa menghiraukan samada ia selamat atau tidak untuk digunakan. Mereka juga dibebankan dengan masalah kewangan sekiranya produk itu mahal dan perlu digunakan sentiasa. Contohnya seperti pengambilan pil, penggunaan pam vakum, penis plug, penis ring dan lain-lain lagi. Lagipun, semakin produk-produk tersebut diamalkan, prestasi zakar mereka akan semakin menurun hingga menyebabkan penyakit mati pucuk.

Asas Pembesaran Zakar

Bagaimana saiz zakar ditentukan
Sifat Corpus Cavernosum adalah anjal seperti belon getah. Labih banyak darah yang mengalir masuk dan dapat ditampungnya, maka saiznya akan menjadi lebih besar. Oleh itu, saiz zakar ditentukan oleh saiz maksimum dan keanjalan dinding Corpus Covernosum. Kunci kepada pembesaran zakar adalah dengan menguatkan otot-otot Corpus Cavernosum dan membesarkan saluran darah pada bahagian zakar.

Bagaimana zakar menegang
Apabila anda teransang, isyarat akan dihasilkan daripada otak kepada jantung untuk mengepam darah dengan segera ke saluran darah di bahagian zakar. Ini dibuktikan dengan degupan jantung anda yang semakin laju dan kuat. Darah yang dipam akan memasuki saluran darah pada Corpus Cavernosum. Ereksi akan berlaku dan zakar akan menjadi keras.

Struktur Zakar
Zakar dibahagikan kepada 3 bahagian iaitu :
Corpus Cavernosum - dua bahagian terbesar di kiri dan kanan zakar
Corpus Spongiosum - bahagian tengah dan bawah zakar
Glans Penis - bahagian kepala zakar

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here