THE COCOON ™: ::PROJECT:: Metamorphosis ::
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

16 November 2011

::PROJECT:: Metamorphosis ::

Terbitan idea terkeluar ketika aku tengah sedang buntu dan bermacam-macam input yang masuk ke dalam otak aku via wireless tanpa disumbat oleh soket Cat 5 kabel yang berwarna kuning di belakang desktop aku. Ilham yang datang ketika aku kusyuk menyedut dan mengepam asap rokok yang berbau lagi sedap dari asap ekzos kereta aku. Target untuk mengubahsuai blog tak terlunas lagi walaupun niat aku dihati baru tadi tapi tu tetap aku letak sebagai salah satu matlamat yang aku perlu cakap sebelum berakhir tahun 11 ni.

Menulis adalah salah satu bentuk medium untuk kita bebas bersuara dan aku rasa seolah aku seperti lari dari landasan yang telah lama aku ikut seperti sebelum ni. Mungkin aku dah lama sangat berada didalam kepompong diamana zon yang aku anggap selesa tidak pernah lagi terganggu dek serangga ganas. Apa yang ingin aku metamorphosis? Mungkin aku kena cari tempat untuk aku menulis tanpa pikir pasal benda lain atau penulisan aku yang perlu di metamorphosis kan dengan gaya yang berlainan.

Influenced yang bagus bukan untuk mengubah gaya kita tapi membuat kita nak jadi lagi berlainan dari orang lain. Takde stereotype , typical atau apa jua bahasa yang boleh kita tafsir ikut pemahanan bahasa dan bacaan kita sendiri. Tak perlu nak terkenal untuk bagi orang kenal siapa kita sebab apa yang kita buat semestinya itu adalah tiket untuk kita  masuk ke dalam dunia jalur lebar.

FootNote ~ Sebahagian dari diri aku nak menjadi penulis Anonymous. Silent Readers and Anonymous Blogger. Ngam!

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here