THE COCOON ™: Cuti kerja
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

13 January 2009

Cuti kerja

assalammualaikum wbt..


semalam check moto aku, tayar dah pancit. aku baru teringat tayar moto aku baru masuk paku. tak sempat lak aku nak g anta kedai. jawabnye bangun pagi tadi tak dapat ar g kerja. lepak kat umah gak. tapi hari ni aku banyak tido. pas subuh, bangun tido hampir pukul 12 tengah hari. pas makan tengahari, rehat2 jap kat dalam bilik, tertido lagi sampai petang. kiranya tak banyak aktiviti yang aku buat. sampai aku lupa pasal moto aku. arghh.. takpe la. sok nak kije kije pepandai la aku wat.

tapi yang penting aku kena pei kije rabu dgn khamis sebab ada rework kat pasir gudang. haha.. aku memula tak pasti sangat pe benda yang kena rework.. haha baru tadi ym dengan member aku, kira mcm aku nyer incharge la kat opis aku nih.. hahahaha...dia dah terangkan pasal suma tuh.. so paham la aku sket..

lagi satu aku nak share kat sini... skang kira aku dah kurang la merokok. ada 2 faktor sebenarnya. yang pertama, aku tak hisap rokok sebab bajet kurang. kena la catu rokok aku. kedua lak, boikot barangan yang berkaitan dengan israel. hahah.. kira ok ar tuh kan. boikot pon satu hal gak, tapi aku tengok sama je orang yang pegi McDonald, beli barangan yang berkaitan.

cerita pasal Israel dengan Gaza? Palestin? pasal peperangan nih? tah tahu la aku kalau peperangan camni jadi kat tempat kita..Malaysia. korang boleh bayangkan tak? Jihad.. mcm nak je aku pegi sana jihad gak. kalau korang penah tengok satu video nih.. pasal Amerika dan taliban. kira video ada unsur-unsur ganas la. semelih tentera US.. memang dasyat. dan bagi pendapat aku lak, derang terpaksa semelih sebab mempertahankan tanah air, macam tu je cara nak wat sebab nak melawan kelengkapan tak cukup. kalau korang leh bayangkan mcm mana kita sembelih ayam, camtu la derang sembelih tentera US. haha.. kes Iraq ada loji nuklear. kalau tak silap aku, pastu jadi peperangan. ..

kita yang kat malaysia ni camne la nak bantu, sekadar doa jadi pengiring dan juga bertwakkal. aku terpikir gak, kalau bomoh-bomoh yang ada kat malaysia ni, dari duk tolong merosakkan kaum sendiri baik la di buat untuk israel tuh, kan lagi bagus. heehh...

lepak jap. aku tgh nak korek-korek idea nih.. hehehe..

wassalam

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here