THE COCOON ™: ::Friday the Laziness::LOLz
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

07 October 2011

::Friday the Laziness::LOLz


Haa.. sebut je hari jumaat, benda yang tergambar kat kepala otak aku skang ialah waktu tengahari yang memang takleh nak tolak kalau tido. Aku tak tahu nape kalau hari-hari lain takde pon rasa macam ni tapi kalau jumaat je, memang waktu yang agak berlainan kalau nak tido tengahari. Betol tak? Untuk lelaki memang kena pergi solat jumaat la. Tapi waktu dalam masjid, nak tunggu imam abis khutbah tu, jangan cakap ler, tercabar iman dan memang tak dinafikan ramai yang kecundang waktu khutbah dibaca. Sebab pe aku cakap kecundang? sebab ramai yang menongkat dagu. Tidoo.. hahahaha


fatpita.net :: funny random pictures

Kalau aku? Tak dinafikan memang aku rasa best sangat nak tido tu kalau hari jumaat lagi-lagi waktu solat jumaat. HAhahahah... tapi sebolehnye aku memang akan cuba la dengar juga khutbah yang iman nak bagi kat atas mimbar tu. Mesti berkaitan dengan isu-isu semasa. Comfirm.. dan juga diselitkan juga dengan nas-nas yang berkaitan. Setakat ni alhamdululillah, takde lagi aku dengar pasal benda politik kat khutbah jumaat. Aku masih ingat lagi waktu aku menyediakan khutbah untuk iman-iman disekitar masjid negeri Perlis. Dulu aku praktikal kat Jabatan Agama Islam Perlis. So aku memang tahu la macam mana prosedur yang derang buat tu. Selalu derang akan tengok jugak isu apa yang akan derang bagi dengan membuat rujukan silang pada pejabat agama di negeri-negeri lain. 
Untuk sesape yang bekerja 8 jam sehari, 5 hari seminggu tu, hari jumaat adalah hari yang akan dinantikan sebab esok cuti. Dapat lepak kat umah, rehat dengan secukupnya. hahaha kiranya menggunakan masa yang berkualiti di rumah dengan berehat. Yeah aku suka tu dan hari ahad adalah hari yang mood malas nak datang sebab tahu, hari isnin dah kena kena mengadap benda ni balik. hahahah bagus... bagus.
Suasana hari ni memang redup je dari pagi tadi. Tak panas sangat pon, tak mendung sangat. Bagi aku kira ok la tu. Kadang-kadang, panas pon orang komplen, dah bagi hujan untuk sejukkan bumi tuhan ni pon still lagi komplen hahahahhaa mana ada orang nak puas ye dak? Cik Squarepant, sorry sebab aku tertido semalam. Aku dah paksa jangan lelap tapi aku terlelap juga. hahaha akibatnye, ko terpaksa tunggu dekat 15minit sebelum ko out. hahaha minta maaf banyak ye

Serba sedikit imbasan berita, Steve jobs iaitu Founder kepada Apple dah meninggal sebab penyakit kanser Pankreas, Kumpulan Sepah lak dah bubar dan tubuhkan kumpulan baru iaitu Sepahtu, Team Malaysia ada game nanti tapi sayang sambutan cuma 7000 orang je setakat ni kalau nak dibandingkan dengan game2 yang sebelum ni. Tu saje lintas langsung dan rangkuman berita ringkas hahahaha

FootNote ~ If you must have motivation, think of your paycheck on Friday. hahahahahaha


0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here