THE COCOON ™: ::Chelse Kalah pada Arsenal 3-5::
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

30 October 2011

::Chelse Kalah pada Arsenal 3-5::


Chelsea kalah 3-5 kepada Arsenal. Permulaan perlawanan yang cantik tapi aku memang frust bila tengok peluang untuk Arsenal menang dengan mudah sangat sebab Terry boleh tergelincir jatuh sewaktu hantaran bola dari Ashley Cole. Perlawanan balas dimana masing-masing menyumbat gol dengan kedudukan terikat 3-3. Masa tambahan pulak memberi kelebihan pada Arsenal dengan jaringan tambahan sebanyak 2 gol lagi dan terus mengekalkan kedudukan kepada 3-5. Mungkin kalah sebab takde Drogba kot? Dah lama sangat aku macam tak nampak Drogba main. 

Dah kalah, kena terima juga la kan. Pepun aku sentiasa sokong CHELSEA ! yeahh hahahha tak pandai nak ulas bab sukan tapi saje nak share. 

FootNote ~ main scorepredictionchelsea... best hahahha

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here