THE COCOON ™: ::Roll Out::And Squeeze::
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

25 October 2011

::Roll Out::And Squeeze::

Ok. Sekarang dah pukul 4:47 pagi dan telah masuk hari Selasa. Aktiviti harian dalam bilik ? Tengok Bourne Ultimatum, pastu siaran ulangan Manchester United dimalukan oleh Manchester City sebanyak 6 biji gol. Memang bagus sangat disebabkan aku ni bukanlah peminat tegar ManU. hahahah

Sebenarnya aku tertido pukul 8 tadi tapi terjaga sebab aku tahu aku tengah menunggu sesuatu. Celik mata pon dah tengok tv yang tengah siarkan perlawanan ManU, ushar YM aku... damn... ada orang buzz rupanya tapi tak berbalas-balas sebab aku dah kecut atas toto aku, didepan monitor dan ni rasanya tanda yang kurang baik. Terua aku bangun cuci muka, gosok gigi dan terus ke dapur. Tengok jam dah pukul 11 lebih. Ada dalam 2, 3 jam jugak aku terlelap.
Aku berjaga dari tadi sebenarnya memang mengharapkan sesuatu keajaiban pon tapi tak tahu la nasib ni masih menyebelahi aku ke tak. Takde benda menarik pon kat tv pada waktu macam ni. Pagi-pagi buta takkan aku nak mengharapkan movie yang best lak kan. Banyak talk show, drama melayu yang er... aku tak mau sebut. Bukan aku tak sokong industri filem orang melayu tapi semua drama mendatar dan aku memang tak suka tengok. Tak pasal bercinta, cinta ada masalah, masalah orang tua (memang kat malaysia realiti gitu ke?), kawan baik khianat dan sebagainya. Realiti dan diadaptasi ke drama. Betol ke?

Tengah countdown sekarang ni. Menghitung hari sampai bila aku boleh terus online, boleh terus blogging dan boleh terus mencari sesuap ilmu dalam alam siber ni. Satu benda yang aku suka bila nak menjelang subuh ni ialah perut aku akan terasa lapar, otak aku duk suruh kuar pegi restoran mamak Sayed. Keenakan kuah dal dan sambal serta roti canai yang ditebar tipis tipis, nyum... boleh buatkan perut aku memainkan lagu Coco Jumbo dari band Mr President.

Tetiba ada ilham datang...oit cik Ilham... wehhh sini la..

FootNote ~ Monolog? tak de ar.. aku cuma humming

0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here