THE COCOON ™: Hard Rock Cafe dengan Optimus
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

09 December 2011

Hard Rock Cafe dengan Optimus


Maybe aku dah takde kije sangat sampai nak riak dengan baju yang adik aku bagi hahaha.. serious shit riak dan bangga la konon. Tapi terpulang pada yang nak menilai. Kata orang, sekeping gambar memberi seribu erti. Yeah.. tak jejak tapi dapat baju pon dah kira ok la kan. Entry kali ni sekadar nak merepek dan meraban saje sambil tengok tv. Mata ada 2 biji, oleh itu gunakan sebaiknya la kan. Satu tengok monitor, satu tengok tv. Serentak pulak tu. Nampak sangat aku tipu.
Dah lama tak keluar entry yang merapu. Paling bangsat pon aku duk posting life aku sebagai manusia kat muka bumi ni. Kata Optimus Prime, dia tahu English daripada World Wide Web. Tu yang dia bagitahu masa mula-mula dia turun kat bumi ni. Sam Witwickey yang tanya. Ada kot spesis Cybertronian yang duk melayan blog jugak ni.

Bila lama tak online, bosan sebab takleh nak online, nak mengacau orang ke, nak ber Kampungchat ke atau berforum sesama user. Kalau dah boleh online, sampai satu tahap minda yang tepu, memang aku sedut je memanjang. Cari movie ke, lagu ke atau nak kena cari pasal?Uish.. syukur la dengan nikmat tu weh. Filem kat tv3 pon tak berapa nak menarik minat aku menonton. Bourne Ultimatum kalau tak silap aku yang aku ingat dah brape kali tengok pon tak tahu la.

Jari dah sampai tahap malas nak menaip lagi. Nak berjalan-jalan kat blog orang pon aku dah malas ni. Typical, lame, bullshit semua ada. Lagi bagus aku diam kot dari aku duk ngate orang hahahaha dah dahhh

FootNote ~ Sempat lagi tak aku nak jerit TGI Friday?


2 EDITOR COMPLAINING:

Primadona said...

Aku tak heran la dengan baju hardrock tu sbb aku ada jugak.haha :P

Unknown said...

hahahhaa ni baru dapat satu. aritu adik aku g Hong Kong, dapat keychain golden dragon je. heheh

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here