THE COCOON ™: Music Best Describe Me!! Love in Theory and Practice
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

25 August 2011

Music Best Describe Me!! Love in Theory and Practice

Malam gini dah bosan sambil melayan Hawaii-Five-O. Kejap-kejap dengar lagu sambil mata tengok kat tv je. Sini aku nak share sikit la lagu-lagu yang aku selalu dengar. Mungkin ada yang tak dengar kot. Apa pon layan je. 

The Rasmus - In The Shadows

HIM - The Sacrament

Nightwish - Sleeping Sun

Children Of Bodom - Everytime I Die

Untuk pengetahuan korang jugak, ketiga-tiga band dalam video klip ni berasal dari Finland. Kira produk keluaran Finland la ni. Macam mana aku leh terjebak dengan benda-benda ni? Rasanya influence dari kengkawan waktu belajar dulu la kot. Sekolah dulu melayan Nirvana, Metallica dan sebagainya. Bila dah masuk kolej ni, dengar kawan-kawan macam best lak. Sampai sekarang, melekat je duk dengar lagu ni. Apapon layan kalau korang suka. hahahahaha 


0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Follow by Email

Google+ Followers

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here