THE COCOON ™: Undi lah Aku di Facebook page 1Kampus heheh
~ AcidFlynn Wraith ~ Inspired by ~ AcidFlynn Wraith ~

Followers

Blog Archive

Blog

25 August 2011

Undi lah Aku di Facebook page 1Kampus heheh



Selamat berpuasa dan salam Ramadahan. Apa kata di bulan yang mulia ni kan, sambil-sambil membaca, cuba korang sedekahkan sorang satu VOTE untuk aku. Disebabkan baru 15 orang je like kat Facebook ni, Rasanya macam takde orang minat la kot nak ushar-ushar blog aku ni kan hahahah


Kat sini aku bagi cara untuk membuat undian. (Kalau boleh undi blog aku la heheh Kalau la boleh yek)


step by step untuk mengundi.( tak payah pakai i/c, validate akaun FB pon ok.)

Bila dah login ke Facebook, korang taip je 1kampus.com kat search box tu. Bila dah kuar Page 1kampus.com..



korang kena like page tu dulu. ni linknya > https://www.facebook.com/1Kampus

Dah selesai langkah pertama.. langkah seterusnya. 



Lepas dah like Page 1kampus.com, boleh terus klik link berikut 


http://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150260650911127&set=a.10150255246076127.321764.181682521126&type=1&theater
Link ni akan direct terus ke peserta No. 7, iaitu.. tadaaaa aku ler hehehe... memang tak banyak vote sebab aku tak brape cekap baguih duk ada nak promote blog ni kan. Dah brape kali anta msg kat fb, personal msg kat fb... yang respon pon.. banyak tu la yang duk vote. Tatau macam mana derang boleh vote sampai 100 lebih LIKE.. terbaekk tu Edot. hahahaha.. Harap harapannya.. ada lah kiranya incik-incik dan cik adik manis sudi kiranya meng"LIKE"kan blog hamba di page tersebut...

Usaha Tangga Kejayaan = Motto sekolah aku dulu.







Wassalam.....




FootNote ~ Usaha sudah... yakin pon sudah... Cuma tinggal Tawakkal kepada Allah je. Kalau ada rezeki tu, ada la. Kalau takde tu... memang bukan rezeki aku. hehehe ... lain kali cuba lagi. Insya Allah... 


0 EDITOR COMPLAINING:

Post a Comment

DON'T LET THE NOISE OF OTHER OPINIONS DROWN OUT YOUR OWN INNER VOICE AND MOST IMPORTANTLY, HAVE THE COURAGE TO FOLLOW YOUR HEART AND INTUITION ™

Popular Posts

Total Pageviews

My Blog List

Search This Blog

PING

Blogged.my Blogged.my
Best View Resolution 1280 x 1024 [RECOMMENDED]
Donate Here